Účastníci znají základní výživové údaje. Porovnají kulinární tradice různých kultur a historických období. Zamýšlejí se nad kulturními, klimatickými a technologickými vlivy na gastronomii. Posoudí roli a metody marketingu, vytvoří vlastní marketingový produkt.
Jak a proč se mění naše jídelníčky, kuchyně i spižírny? Proč kupujeme to, co kupujeme? A proč na tom záleží? V rámci programu se budeme zabývat tím, jak naše znalosti, postoje a tradice ovlivňují to, co jíme – a naopak. Účastníci se promění v antropology, zkoumající kulinářské možnosti a tradice různých historických období, a v marketéry, kteří vedle potravin prodávají i postoje a hodnoty. Společně prozkoumáme témata jako výživové údaje, udržitelnost gastronomie, vliv kultury a identity či gastrofyzika.
Program si můžete objednat i v pondělí, jen prosím vezměte na vědomí, že muzeum je v pondělí zavřené a ostatní expozice budou nepřístupné. Pedagogický doprovod má v pondělí vstup zdarma.